Košice: Reprezentant kontatného centra
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- poskytovať profesionálny zákaznícky servis vo zverenej oblasti v súlade s potrebami zákazníka a spoločnosti,
- prijímať, evidovať a riešiť požiadavky zákazníkov prostredníctvom telefonického kontaktu, e-mailom a chatom,
- zabezpečiť dôsledné vybavenie požiadaviek zákazníkov na základe ich kategorizácie a aktívne spolupracovať s ostatnými oddeleniami za účelom ich vyriešenia,
- poskytovať informácie o produktoch a službách v súlade so stanovenými postupmi a smernicami a zodpovedať za kvalitu poskytovaných informácií,
- prezentovať a aktívne predávať produkty a služby existujúcim zákazníkom s cieľom zvýšenia počtu a hodnoty využívaných služieb zákazníka a v súlade s potrebami zákazníka,
- prezentovať a aktívne predávať produkty a služby potenciálnym zákazníkom s cieľom ich získania,
- plniť kvantitatívne, kvalitatívne a predajné ukazovatele,
- zadávať a aktualizovať údaje v zákazníckych a iných systémoch a zodpovedať za ich správnosť,
- zodpovedať za dodržiavanie pracovných postupov a komunikačných štandardov spoločnosti,
- vykonávať ďalšie úlohy podľa pokynov nadriadených v rámci dohodnutého druhu práce.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Telekom produkty za zvýhodnené ceny
- Stravné lístky
- Zamestnanecké súťaže o rôzne ceny
- Možnosť osobného a kariérneho rozvoja.
- Voľné víkendy a sviatky
- Zamestnanecké teambuildingové akcie
- Získanie skúseností v oblasti predaja a starostlivosti o zákazníka
Informácie o výberovom konaní
Zaujala vás táto ponuka? Do výberu sa môžete prihlásiť kliknutím na „Mám záujem o túto pozíciu“ a vyplniť formulár.
Budeme radi, ak nám napíšete aj pár riadkov o tom, čo vás na tejto pozícii zaujalo.
Následne sa vám čo najskôr ozveme s informáciou o ďalšom postupe.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania
31.1.2022
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Telekomunikácie
Spoločnosť Slovak Telekom, a.s. je súčasťou nadnárodnej skupiny firiem Deutsche Telekom Group.
Pre nášho partnera, spoločnosť Slovak Telekom a.s., obsadzujeme pozíciu Osobného operátora pre biznis zákazníkov T-Mastra.
POŽIADAVKY NA ZAMESTNANCA
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Kontaktná osoba

Hodnotenie zamestnancov:
Práca v Call Centre je o komunikácií, čo ma veľmi baví. Napĺňa ma, že denne pomáham ľuďom získať prácu. Navyše sme super tím kolegýň 🙂
Kontaktná osoba
